Top Gear gaf het een 9/10.
Ik corrigeer me. Ik heb mijn bericht bewerkt. Bedankt.Niet de top... Maar de top van zijn klasse. Maar nog steeds heel dicht bij de top.
McLaren boven Bugatti. Bedankt voor de lach.Met een score van 73 staat hij bovenaan (gegevens op zijn site bevatten nog geen R) View attachment 346576
Merk op dat ze bijna identiek scoren op de linker criteria. In de rechterkolommen (praktisch, comfort, waarde, etc.) verliest Bugatti terrein.McLaren boven Bugatti
Bugatti is het toppunt. Ze zien er zeker beter uit dan welke McLaren dan ook.Merk op dat ze bijna identiek scoren op de linker criteria. In de rechterkolommen (praktisch, comfort, waarde, etc.) verliest Bugatti terrein.
Omdat ik er nog nooit een heb bezeten of bestuurd, waardeer ik het perspectief van degenen die dat wel hebben gedaan, hoewel ik respecteer dat de meningen sterk uiteenlopen.
Alleen omdat iedereen die de voorkeur geeft aan Ferrari boven Lamborghini ongelijk heeft, wil nog niet zeggen dat ze het over alles verkeerd hebben. Lol
Het is letterlijk 1 pt verschil. Gooi een munt op dat niveau. lolBugatti is het toppunt. Ze zien er zeker beter uit dan welke McLaren dan ook.
Goed punt.Het is letterlijk 1 punt verschil. Gooi een munt op dat niveau. lol
Ze zijn beiden showmannen en mediapersoonlijkheden. Hun video's zien er beter uit zonder geluid.Cool. Matt zegt dat de brandstoftank klein is en het audiosysteem slecht. Hij zegt echter wel dat hij beter rijdt dan de Aventador.
😂😂😂😂Ze zijn beiden showmannen en mediapersoonlijkheden. Hun video's zien er beter uit zonder geluid.
Vertrouw Matt nooit als het om Lambo gaat. Matt is altijd een Ferrari-cheerleader geweest en haat Lambo altijd om brownie points te scoren bij FerrariCool. Matt zegt dat de brandstoftank klein is en het audiosysteem slecht. Hij zegt echter wel dat hij beter rijdt dan de Aventador.
Ja, het is duidelijk in de video dat hij Lamborghini aanvalt.Vertrouw Matt nooit als het om Lambo gaat. Matt is altijd een Ferrari-cheerleader geweest en haat Lambo altijd om brownie points te scoren bij Ferrari
😂😂😂😂Ik weet niet hoe sommigen van jullie naar deze troep kijken.
Meer zoiets als "waarom kijk je naar deze rotzooi!?"Ik weet niet hoe sommigen van jullie naar deze rotzooi kijken.