Lamborghini Talk banner
121 - 138 of 405 Posts
McLaren boven Bugatti
Merk op dat ze bijna identiek scoren op de linker criteria. In de rechterkolommen (praktisch, comfort, waarde, etc.) verliest Bugatti terrein.

Omdat ik nog nooit een van beide heb bezeten of bestuurd, waardeer ik het perspectief van degenen die dat wel hebben gedaan, hoewel ik respecteer dat de meningen sterk uiteenlopen.

Alleen omdat iedereen die de voorkeur geeft aan Ferrari boven Lamborghini ongelijk heeft, wil nog niet zeggen dat ze het over alles verkeerd hebben. Lol

Merk op dat ze bijna identiek scoren op de linker criteria. In de rechterkolommen (praktisch, comfort, waarde, etc.) verliest Bugatti terrein.

Omdat ik er nog nooit een heb bezeten of bestuurd, waardeer ik het perspectief van degenen die dat wel hebben gedaan, hoewel ik respecteer dat de meningen sterk uiteenlopen.

Alleen omdat iedereen die de voorkeur geeft aan Ferrari boven Lamborghini ongelijk heeft, wil nog niet zeggen dat ze het over alles verkeerd hebben. Lol
Bugatti is het toppunt. Ze zien er zeker beter uit dan welke McLaren dan ook.

Cool. Matt zegt dat de brandstoftank klein is en het audiosysteem slecht. Hij zegt echter wel dat hij beter rijdt dan de Aventador.
Ze zijn beiden showmannen en mediapersoonlijkheden. Hun video's zien er beter uit zonder geluid.

121 - 138 of 405 Posts