Zelfs gisteren, na ongeveer 10 minuten, realiseerde ik me mijn fout en besloot ik direct naar Corsa te gaan. WOW, ik had geen idee wat ik miste. Volledig verbaasd over het verschil. De brutaliteit ervan. Je MOET erin rijden voordat je je beslissing neemt op basis van wat iedereen zegt. Mijn Porsche was soepel en goed verfijnd. Daar staan ze om bekend, toch?? Dit ding is een knaller op zoveel manieren, stop geen volle kop koffie in de bekerhouder van de console, tenzij je wilt dat hij op een gegeven moment wordt uitgeworpen. HĂ©, ik heb het opgegeven om te zoeken naar een gated car omdat mijn budget dicteerde dat het een Pre-LP-model had moeten zijn. Ik wilde echt de vernieuwde auto met alle problemen die zogenaamd waren opgelost. Ik vond de kleur die ik zocht in een LP, maar moest de schakelhendel opofferen en genoegen nemen met E-gear. Ik heb nog steeds een Mustang met schakelhendel in de garage, dus ik dacht dat het geen totale opoffering was (en ik ben dol op de paddles in de BMW), dus ik dacht dat ik het wel zou proberen. Als het zo waardeloos was, waarom hebben ze het dan 10 jaar lang gemaakt en hebben de meeste mensen de extra 10.000 dollar voor de 'optie' betaald?? Dit zou de weekendauto moeten zijn, maar op dit moment kan ik niet wachten tot dan. Ik weerstond de drang om hem vandaag uit te halen, maar ik denk niet dat ik het morgen ga halen....

-Mike
Een gated car is misschien een betere keuze vanuit investeringsoogpunt, maar als je wilt rijden, denk ik dat de E-gear een speciale vorm van plezier zal zijn. Probeer er een in de Corsa-modus en kijk wat je ervan vindt. Ik kan niet anders dan glimlachen als ik er alleen al aan denk